İlk Online Oyununuz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Online Oyununuz?
92
●
1.784
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İlk Online Oyununuz?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
21-05-2020, 11:22:49
#19
demircash
BlackShot Halen Oynuyorum 😄
21-05-2020, 11:26:59
#20
Misafir
Mirc Kelime Tahmin Etmece
Albertini
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
21-05-2020, 11:27:20
#21
Renfri
SRO varken digerlerinin emaresi okunmaz
21-05-2020, 11:33:15
#22
Seo_Smyrna
Ultima Online oynamıştım, yanılmıyorsam Server adı gamemonger.
21-05-2020, 11:44:34
#23
Cooper34
Metin 2. 2007'de başladık ve TR server 5-6 sene oynadık. Sonrasında da yine ara sıra pvp açıp ekmeğini yedik.
21-05-2020, 11:59:47
#24
XantibieN
Üyeliği durduruldu
Ultima to knight online
21-05-2020, 12:23:46
#25
Cankat
2005 Knight Online
21-05-2020, 12:24:23
#26
Dishekimi
Babam Türkiyedeki ilk internet cafelerden birini açmıştı o zamanlar knight oynardık
21-05-2020, 12:37:08
#27
Mutlubiter
CS - Half Life - Warrock - Point Blank - Zula
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler