Albertini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mame32 ?
evet, zaten 1992-2002 arası arcade salonlarında takıldığım için bilgisayarda oynandığını görünce hemen indirip oynamıştık Hamachi vardı o zaman tabi. Onun üzerinden bağlanıyorduk.