Konu
İlk Online Oyununuz?
22-05-2020, 23:38:40
#86
dexterminate
Albertini adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mame32 ?
evet, zaten 1992-2002 arası arcade salonlarında takıldığım için bilgisayarda oynandığını görünce hemen indirip oynamıştık
Hamachi vardı o zaman tabi. Onun üzerinden bağlanıyorduk.