• 20-05-2020, 04:15:48
    #10
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında düşük meblağlar ile pek bir yatırım olmuyor. Ancak 2k gibi bir meblaj kullanarak hisse senedi alıp satabilirsin ( bilgin yoksa önce ogrenmeni tasviye ediyorum) sonrasinda doğru tercihlerle ufak ufak katlarsin. ( Aldığım hissenin 3 gün ard arda %10 değer kazandığını hatırlıyorum ) 2000 - 2200 - 2.400 gibi gibi gitmiştik

    Edit : para lazım değil dersen uzun vadeli hissede bırakıp kazanabilirsin. Beni borsaya sokan arkadaşım 2 liradan aldığı hisseyi 8 liraya satmıştı. Tabi 2 hafta sonra hisse 16 lira oldu o ayrı mesele
    Peki ya tam tersi
  • 20-05-2020, 04:16:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında düşük meblağlar ile pek bir yatırım olmuyor. Ancak 2k gibi bir meblaj kullanarak hisse senedi alıp satabilirsin ( bilgin yoksa önce ogrenmeni tasviye ediyorum) sonrasinda doğru tercihlerle ufak ufak katlarsin. ( Aldığım hissenin 3 gün ard arda %10 değer kazandığını hatırlıyorum ) 2000 - 2200 - 2.400 gibi gibi gitmiştik

    Edit : para lazım değil dersen uzun vadeli hissede bırakıp kazanabilirsin. Beni borsaya sokan arkadaşım 2 liradan aldığı hisseyi 8 liraya satmıştı. Tabi 2 hafta sonra hisse 16 lira oldu o ayrı mesele
    2 liradan 48 olan hisse var güncel, bir kuruş kazanamadım
  • 20-05-2020, 04:18:36
    #12
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke öyle bir yatırım aracı olsada hepimiz katlasak ayda 500-1000 kazanmaya çalışıyoruz oda zor oluyor 😀 şu sıralar borsaya sardım bi araştırın hocam
    İnceliycem teşekkürler
  • 20-05-2020, 04:19:02
    #13
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ya tam tersi
    Tam tersi de tabii ki mümkün ama bu hisse işi idda bülteninden maç seçmek gibi değil ki. Takip ediyorsun şirketi sürekli. Yatırım haberlerine bakıyorsun bilancolarina bakıyorsun. Bugün %10 zarar etti bir hafta sonra bir şube açıp yüzünü tekrar güldürebiliyor. İstatistikler de isin içine girince biraz şans olmaktan çıkıyor. Ama neticede teorikte elbette ki mümkün
  • 20-05-2020, 04:21:57
    #14
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam tersi de tabii ki mümkün ama bu hisse işi idda bülteninden maç seçmek gibi değil ki. Takip ediyorsun şirketi sürekli. Yatırım haberlerine bakıyorsun bilancolarina bakıyorsun. Bugün %10 zarar etti bir hafta sonra bir şube açıp yüzünü tekrar güldürebiliyor. İstatistikler de isin içine girince biraz şans olmaktan çıkıyor. Ama neticede teorikte elbette ki mümkün
    Belirttiğiniz detaylı analiz yeni başlayan biri için zor çünkü panik yapacak az düştü mü satacak zarar edecek vs vs.
  • 20-05-2020, 04:23:48
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer doğru bir şekilde yaparsan bitcoin kesinlikle ve önerim thodextir
  • 20-05-2020, 04:25:14
    #16
    Borsada ve btcturkte hep bir miktar param var. Şuanda corona sebebiyle cok fazla düşen kağıt var alıp beklediğinde kısa sürede üstne koyar. Bitcoinde bazen cok dalgalnıyor o safhada al sat yapıyorum ve geçen 3 ay önce 28k lara düşünce aldım 62 de sattım altın gibi geldi yani btc zaman zaman dib dalgaya giriyo kaçırmadan alıyorum. Şunuda söylemem lazım ama bunlar için biraz daha nakit miktarının artması lazım. Bahis diyenleri dikkate alma ve tavsiyeleride sıkı değerlendir.
  • 20-05-2020, 04:25:37
    #17
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 liradan 48 olan hisse var güncel, bir kuruş kazanamadım
    Oy oy kaçan balık büyük. Metrodayim şuan galip amcadan bayram şekeri bekliyorum.
  • 20-05-2020, 04:27:22
    #18
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip
    vedat13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 3-4 k Civarı Para Var İnternetren Nasıl Katlarım Bu Parayı Veya Neye Yatırim Yapmalıyım .


    Not: Telegram ve Altın Dışında Öneri Verirseniz Sevinirim Şimdiden Teşekkürler.
    TL ile toplu steam oyun kodu alıp dolarla satabilirsiniz.
    Not: Forumda en ucuza steam random key satan benim lazım olursa yardımcı olabilirim