Borsada ve btcturkte hep bir miktar param var. Şuanda corona sebebiyle cok fazla düşen kağıt var alıp beklediğinde kısa sürede üstne koyar. Bitcoinde bazen cok dalgalnıyor o safhada al sat yapıyorum ve geçen 3 ay önce 28k lara düşünce aldım 62 de sattım altın gibi geldi yani btc zaman zaman dib dalgaya giriyo kaçırmadan alıyorum. Şunuda söylemem lazım ama bunlar için biraz daha nakit miktarının artması lazım. Bahis diyenleri dikkate alma ve tavsiyeleride sıkı değerlendir.