• 20-05-2020, 04:31:14
    #19
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TL ile toplu steam oyun kodu alıp dolarla satabilirsiniz.
    Not: Forumda en ucuza steam random key satan benim lazım olursa yardımcı olabilirim
    O iş nasıl olcak yabancılara mı satıcaz para alma işi nasıl olcak pazarı nerden bulcam onlar var



    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer doğru bir şekilde yaparsan bitcoin kesinlikle ve önerim thodextir
    Bitcoin kriptopara pek düşünmüyorum sürekli piyasası değişen bişey yanlış bilmiyosam



    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsada ve btcturkte hep bir miktar param var. Şuanda corona sebebiyle cok fazla düşen kağıt var alıp beklediğinde kısa sürede üstne koyar. Bitcoinde bazen cok dalgalnıyor o safhada al sat yapıyorum ve geçen 3 ay önce 28k lara düşünce aldım 62 de sattım altın gibi geldi yani btc zaman zaman dib dalgaya giriyo kaçırmadan alıyorum. Şunuda söylemem lazım ama bunlar için biraz daha nakit miktarının artması lazım. Bahis diyenleri dikkate alma ve tavsiyeleride sıkı değerlendir.
    Kripto para bitcoin işine pek girmek istemiyorum bahis idda oynayan birisi değilim pek de yanaşmam oraya borsa dediginiz hisse mi
  • 20-05-2020, 04:37:01
    #20
    vedat13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O iş nasıl olcak yabancılara mı satıcaz para alma işi nasıl olcak pazarı nerden bulcam onlar var





    Bitcoin kriptopara pek düşünmüyorum sürekli piyasası değişen bişey yanlış bilmiyosam





    Kripto para bitcoin işine pek girmek istemiyorum bahis idda oynayan birisi değilim pek de yanaşmam oraya borsa dediginiz hisse mi
    BTC, Yandex Money, PayPal, altcoin vs vs satış alanına göre bir çok seçenek var tr de de kullanılabilen
  • 20-05-2020, 04:42:55
    #21
    Kripto para bitcoin işine pek girmek istemiyorum bahis idda oynayan birisi değilim pek de yanaşmam oraya borsa dediginiz hisse mi[/QUOTE]

    Evet hisse senedi. Şuanda çok düşük olankağıtlar var. Tüpraşı 69 liradan aldım hacım en son baktım 80 di dahada alasım geldi yani al diye söylemiyorum en nefret ettiğim şey böyle tavsiye etmek aslında ama son 3 yıl 130-150 bandında olan bir kağıt bu. coronadan sebep hala dipte olan kağıtlar var oldukça fazla. Faaliyetler durunca rakamlar düştü doğal olarak. hayat normalleştikçe atmaya başlayacaklar. Ben yine böyle bir dönemde 1 arkadaş tavsiyesi ile girdim borsaya fırsat kovalıyorum riske girmiyorum riskler az hata yatığında biraz uzun süre bekliyorsun ama zarar etmiyorsun sonuçta.
  • 20-05-2020, 07:26:44
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Özelden ulaşın yardımcı olalım.
  • 20-05-2020, 13:33:22
    #23
    ytaboneniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden ulaşın yardımcı olalım.
    Nasıl bir yardım hocam
  • 20-05-2020, 13:36:28
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam üretim yok denecek kadar az bu dönemde balon gibi şişirilmiş hisse senetlerine girmeyin derim.
  • 20-05-2020, 13:38:04
    #25
    Kimse Stuttgart dememiş hayret
  • 20-05-2020, 13:50:35
    #26
    borsa tavsiye ederim hisseler daha fazla artmadan değerlendirin derim
  • 20-05-2020, 13:52:09
    #27
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam üretim yok denecek kadar az bu dönemde balon gibi şişirilmiş hisse senetlerine girmeyin derim.
    Şuan bilgim olmadığı için araştırıp bakmayı düşunüyodum bu dönemler de ürerim olmadığı için düşmüş olması gerekmez mi