Kripto para bitcoin işine pek girmek istemiyorum bahis idda oynayan birisi değilim pek de yanaşmam oraya borsa dediginiz hisse mi[/QUOTE]

Evet hisse senedi. Şuanda çok düşük olankağıtlar var. Tüpraşı 69 liradan aldım hacım en son baktım 80 di dahada alasım geldi yani al diye söylemiyorum en nefret ettiğim şey böyle tavsiye etmek aslında ama son 3 yıl 130-150 bandında olan bir kağıt bu. coronadan sebep hala dipte olan kağıtlar var oldukça fazla. Faaliyetler durunca rakamlar düştü doğal olarak. hayat normalleştikçe atmaya başlayacaklar. Ben yine böyle bir dönemde 1 arkadaş tavsiyesi ile girdim borsaya fırsat kovalıyorum riske girmiyorum riskler az hata yatığında biraz uzun süre bekliyorsun ama zarar etmiyorsun sonuçta.