rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 liradan 48 olan hisse var güncel, bir kuruş kazanamadım
Oy oy kaçan balık büyük. Metrodayim şuan galip amcadan bayram şekeri bekliyorum.