Güven sorunu r10+
24
●414
- 18-05-2020, 21:00:29Pardon hocam düşündüğümü yanlış ifade etmişimNekra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret puanı az olan ilk önce teslim etmelidir bencede
- 18-05-2020, 21:42:46Hocam satın alıp buraya kayıt olan ztn zamanla kendisini belli ediyor ben eminim ki davet kodu satışları yakında fişi çekecek bence bu iş @Coskun; abinin bir mailine bakıyor veya ufak bir mahkeme kağıdına çünkü buraya kayıt olmakta davetiye için başvuru yapmakta ücretsiz ve bunu para karşılığı ile satıyorlar bu legal değil. Bu konu ile ilgili Misafir; daha bilgili ve deneyimli olduğu düşüncesindeyim er yada geç bu davet satış olayları fişi çekecek bence 😁😇Nekra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2020, 21:45:20Merhaba
Forumda çok dikkatimi çekti 5 ₺lik ticaretler e hep puan veriyorlar. Sonra ne oluyor tahmin edin 😀 - 18-05-2020, 22:15:15Dün öylesine DH foruma bir giriş yaptım, gözüme ilişti. Birisi 70 liraya davetiye satıyor stok 2 adet, birisi komple üyelik satıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam işi büyütmüş artık, elinde kaç üyelik varsa. R10 güvenli ticaret konusunda bir şey yapamayabilir, bu öyle sanıldığı kadar kolay değildir ama bence herkesin kimlik doğrulamasından geçmesi lazım.
1 kişi bunu beğendi. - 19-05-2020, 01:13:324 haneli ticaretler yaptığım oldu, hep satıcı idim. Fakat hep önce ödeme sonra teslim yaptım. Kimseyi de mağdur etmedim, etmem de. Eski ya da yeni fark etmez. Aradaki konuşmaya bağlı işlem yapılabilir. Fakat eğer 4 haneli bir işlem yapacaksam yine de kimseye kolay kolay güvenmem. Her zaman ilk almayı yeğlerim. Aksi takdirde işlemi gerçekleştirmesem de olur.
Ticaret puanı az olan ilk önce teslim etmelidir bencede
Adam işi büyütmüş artık, elinde kaç üyelik varsa. R10 güvenli ticaret konusunda bir şey yapamayabilir, bu öyle sanıldığı kadar kolay değildir ama bence herkesin kimlik doğrulamasından geçmesi lazım.