4 haneli ticaretler yaptığım oldu, hep satıcı idim. Fakat hep önce ödeme sonra teslim yaptım. Kimseyi de mağdur etmedim, etmem de. Eski ya da yeni fark etmez. Aradaki konuşmaya bağlı işlem yapılabilir. Fakat eğer 4 haneli bir işlem yapacaksam yine de kimseye kolay kolay güvenmem. Her zaman ilk almayı yeğlerim. Aksi takdirde işlemi gerçekleştirmesem de olur.