Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam satın alıp buraya kayıt olan ztn zamanla kendisini belli ediyor ben eminim ki davet kodu satışları yakında fişi çekecek bence bu iş @Coskun; abinin bir mailine bakıyor veya ufak bir mahkeme kağıdına çünkü buraya kayıt olmakta davetiye için başvuru yapmakta ücretsiz ve bunu para karşılığı ile satıyorlar bu legal değil. Bu konu ile ilgili @Avukat; daha bilgili ve deneyimli olduğu düşüncesindeyim er yada geç bu davet satış olayları fişi çekecek bence 😁😇
Dün öylesine DH foruma bir giriş yaptım, gözüme ilişti. Birisi 70 liraya davetiye satıyor stok 2 adet, birisi komple üyelik satıyor Adam işi büyütmüş artık, elinde kaç üyelik varsa. R10 güvenli ticaret konusunda bir şey yapamayabilir, bu öyle sanıldığı kadar kolay değildir ama bence herkesin kimlik doğrulamasından geçmesi lazım.