Evet ama örneğin dh forumda r10 üyeliği, üyelik davetiyesi satılıyor. Daha geçen hafta yeni bir üye, bir öğrencinin 650 lirasını çaldı. Elbette bu arkadaş öyledir demiyorum, elbette her yeni üye öyledir demiyorum. Bir moderatör arkadaştan rica edilir, eğer müsait olan varsa mutlaka yardımcı olacaktır. Böylece hiç kimsenin endişesi kalmaz ve başı ağrımaz, amacımız kimseyi itham etmek değil.
Hocam satın alıp buraya kayıt olan ztn zamanla kendisini belli ediyor ben eminim ki davet kodu satışları yakında fişi çekecek bence bu iş
@Coskun; abinin bir mailine bakıyor veya ufak bir mahkeme kağıdına çünkü buraya kayıt olmakta davetiye için başvuru yapmakta ücretsiz ve bunu para karşılığı ile satıyorlar bu legal değil. Bu konu ile ilgili Misafir; daha bilgili ve deneyimli olduğu düşüncesindeyim er yada geç bu davet satış olayları fişi çekecek bence 😁😇