• 16-05-2020, 22:36:00
    #1
    Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
  • 16-05-2020, 22:38:53
    #2
    rar dosyaları açılırken once Temp altında açılır sonra hedefe kopyalanır, bu sebeple c dıskınde de buna eytecek kadar bos alan olması lazım
  • 16-05-2020, 22:39:14
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
    hocam zi açarken önce Windows altında geçici klasör oluşturur orada açar bitince senin istediğin yere oluşturur. Bu sebeple C de yer olması lazım.
  • 16-05-2020, 22:39:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam taşına bilir hardis almanızı tavsiye ederim hiç değil pc bukadar boğulmaz tüm dosyalarınızı taşına bilir hardis'alıp pcde hızlı çalışır masaüstünde fazla karabalık olmaması daha uygundur.
  • 16-05-2020, 22:40:09
    #5
    Geçici dizin (Temp) C'de olduğu için D'de ne kadar boş yeriniz olursa olsun hata alırsınız.

    AOMEI ile D'den C'ye yer aktarmanız gerekli.
  • 16-05-2020, 22:42:30
    #6
    DVD yerini söküp 500 gb hdd takmıştım zaten. Ama C: bölümüne yeterli alan vermedik galiba. Artık başka bir bilgisayarda çıkartıp atarım yapacak bir şey yok gibi, teşekkürler.
  • 16-05-2020, 22:49:41
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
    ..
    eğer RAR paketinin içindeki dosya TEK DOSYA (.iso gibi) değil de parça parça dosyalar ise doğrudan klasöre çıkart demek yerine
    - dosyaya çift tıklayarak winrar ile açın
    - d de kopyalamak istediğiniz klasörü açın
    - rar paketi içindeki dosyaları / klasörleri tek tek sürükle bırakla kopyalamak istediğiniz yere kopyalayın
    işin özeti parça parça çıkarın
  • 16-05-2020, 22:58:45
    #8
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    eğer RAR paketinin içindeki dosya TEK DOSYA (.iso gibi) değil de parça parça dosyalar ise doğrudan klasöre çıkart demek yerine
    - dosyaya çift tıklayarak winrar ile açın
    - d de kopyalamak istediğiniz klasörü açın
    - rar paketi içindeki dosyaları / klasörleri tek tek sürükle bırakla kopyalamak istediğiniz yere kopyalayın
    işin özeti parça parça çıkarın
    Tek parçaydı hocam. Adobe programlarından birkaçını sildim artık Şuan çıkartıyor sorun yok teşekkür ederim.