Windows'daki saçma hata
7
●84
- 16-05-2020, 22:36:00Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
- 16-05-2020, 22:39:14hocam zi açarken önce Windows altında geçici klasör oluşturur orada açar bitince senin istediğin yere oluşturur. Bu sebeple C de yer olması lazım.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2020, 22:49:41..neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer RAR paketinin içindeki dosya TEK DOSYA (.iso gibi) değil de parça parça dosyalar ise doğrudan klasöre çıkart demek yerine
- dosyaya çift tıklayarak winrar ile açın
- d de kopyalamak istediğiniz klasörü açın
- rar paketi içindeki dosyaları / klasörleri tek tek sürükle bırakla kopyalamak istediğiniz yere kopyalayın
işin özeti parça parça çıkarın - 16-05-2020, 22:58:45Tek parçaydı hocam. Adobe programlarından birkaçını sildim artıkBaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan çıkartıyor sorun yok teşekkür ederim.
Şuan çıkartıyor sorun yok teşekkür ederim.