..
eğer RAR paketinin içindeki dosya TEK DOSYA (.iso gibi) değil de parça parça dosyalar ise doğrudan klasöre çıkart demek yerine
- dosyaya çift tıklayarak winrar ile açın
- d de kopyalamak istediğiniz klasörü açın
- rar paketi içindeki dosyaları / klasörleri tek tek sürükle bırakla kopyalamak istediğiniz yere kopyalayın
işin özeti parça parça çıkarın
Tek parçaydı hocam. Adobe programlarından birkaçını sildim artık

Şuan çıkartıyor sorun yok teşekkür ederim.