Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?