neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
..
eğer RAR paketinin içindeki dosya TEK DOSYA (.iso gibi) değil de parça parça dosyalar ise doğrudan klasöre çıkart demek yerine
- dosyaya çift tıklayarak winrar ile açın
- d de kopyalamak istediğiniz klasörü açın
- rar paketi içindeki dosyaları / klasörleri tek tek sürükle bırakla kopyalamak istediğiniz yere kopyalayın
işin özeti parça parça çıkarın