neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi arkadaşlar benim C: bölümü komple dolu, 8-9 GB anca yer var. Onun için indirmeleri D: bölümüne yapıyorum. Bugün program indirdim yaklaşık 16 GB boyutu var. Yalnız rardan çıkarırken C: bölümünden de hafıza yiyor. Yani C: de 16 gb boş yer olmadığı için depolama hatası veriyor. Silecek bir şeyim yok zaten ssd olduğu için fazla alan vermemiştim. Ben bu dosyayı nasıl çıkartacağım?
hocam zi açarken önce Windows altında geçici klasör oluşturur orada açar bitince senin istediğin yere oluşturur. Bu sebeple C de yer olması lazım.