yeni telefon şarj olayi
7
●119
- 12-05-2020, 19:14:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bir video izlemiştim, o sistemin ilk telefonlar için olduğunu yeniler için bu koşulun sağlamadığını söylüyorlardı. Sağlam bir kaynaktı diye hatırlıyorum, şu zamana kadar da hiçbir telefonu aldığım gibi şarja takmadım. İlk geldiği halindeki şarj bitirilir, 8-12 saatlik bir şarj sonrası normal kullanıma geçilir olarak biliyorum.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 19:15:55Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
- 12-05-2020, 19:32:00Aynısını diyecektim. İlk şarj kaç olursa olsun yüzde 10 altına dusunceye kadar kullan. Sonra şarja takemredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 19:42:45baskasi tak direkt dedi simdi cikardim bise olmusmuduremredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 20:05:55Hayır hocam birkaç seferden birşey olmaz ancak bu davranış tekrarlanmamalıdır. Ayrıca Türkiye'ye yollan cihazlar (ya da sadece bataryalar) test edilmiş şekilde yollanmaktadır. Ayrıca gümrük protokollerinden dolayı %50 & %60 doluluk oranı ile elimize geçmiş oluyor.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 20:07:48Eski bataryalarda o şekildeydi yeni bataryalarda hiç farketmiyor.emredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle