• 12-05-2020, 19:08:40
    #1
    yeni telefon %50 ile geliyorya %100 doldurmadan kullanilsa sorun olur mu?
  • 12-05-2020, 19:11:23
    #2
    bana göre bitince takmak tekrar şarja takmanın manası yok, bitsin sonra tak
  • 12-05-2020, 19:14:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni telefon %50 ile geliyorya %100 doldurmadan kullanilsa sorun olur mu?
    Hocam bir video izlemiştim, o sistemin ilk telefonlar için olduğunu yeniler için bu koşulun sağlamadığını söylüyorlardı. Sağlam bir kaynaktı diye hatırlıyorum, şu zamana kadar da hiçbir telefonu aldığım gibi şarja takmadım. İlk geldiği halindeki şarj bitirilir, 8-12 saatlik bir şarj sonrası normal kullanıma geçilir olarak biliyorum.
  • 12-05-2020, 19:15:55
    #4
    Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
  • 12-05-2020, 19:32:00
    #5
    emredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
    Aynısını diyecektim. İlk şarj kaç olursa olsun yüzde 10 altına dusunceye kadar kullan. Sonra şarja tak
  • 12-05-2020, 19:42:45
    #6
    emredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
    baskasi tak direkt dedi simdi cikardim bise olmusmudur
  • 12-05-2020, 20:05:55
    #7
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baskasi tak direkt dedi simdi cikardim bise olmusmudur
    Hayır hocam birkaç seferden birşey olmaz ancak bu davranış tekrarlanmamalıdır. Ayrıca Türkiye'ye yollan cihazlar (ya da sadece bataryalar) test edilmiş şekilde yollanmaktadır. Ayrıca gümrük protokollerinden dolayı %50 & %60 doluluk oranı ile elimize geçmiş oluyor.
  • 12-05-2020, 20:07:48
    #8
    emredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
    Eski bataryalarda o şekildeydi yeni bataryalarda hiç farketmiyor.