oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni telefon %50 ile geliyorya %100 doldurmadan kullanilsa sorun olur mu?
Hocam bir video izlemiştim, o sistemin ilk telefonlar için olduğunu yeniler için bu koşulun sağlamadığını söylüyorlardı. Sağlam bir kaynaktı diye hatırlıyorum, şu zamana kadar da hiçbir telefonu aldığım gibi şarja takmadım. İlk geldiği halindeki şarj bitirilir, 8-12 saatlik bir şarj sonrası normal kullanıma geçilir olarak biliyorum.