emredikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
Aynısını diyecektim. İlk şarj kaç olursa olsun yüzde 10 altına dusunceye kadar kullan. Sonra şarja tak