Telefonun bataryası bitene kadar kullanılmalı %10 civarına düşünce şarja takılmalı ve %100 olunca şarjdan çıkarılmalıdır. Önemli bir markanın eski bir çalışanı olarak markanın tavsiyesi bu şekildeydi.
Eski bataryalarda o şekildeydi yeni bataryalarda hiç farketmiyor.