• 12-05-2020, 10:44:39
    #1
    merhaba arkadaşlar 9 yıldır eczanede çalışıyorum başka yere taşınmam gerekiyor ve eczane bana tazminat ödemem diyor bunun için nasıl bir yol izlemem lazım başına gelen oldu mu daha imza falan atmadık
  • 12-05-2020, 10:47:06
    #2
    Bu konuda uzman değilim ancak keyfi olarak sizin adres değiştirmeniz gerektiği için ödemeyebilir. Sonuçta işi bırakıp giden siz oluyorsunuz hocam ( tahmini mesajdır uzmana danışınız ) 170 i arayarak sorabilirsiniz
  • 12-05-2020, 10:48:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tazminat almaya hak kazanılacak bir durum değil bu.
    Eğer eczane başka bir yere taşınır da sizin oraya gelip gitmeniz mümkün/makul değilse tazminat alabilirsiniz.
  • 12-05-2020, 10:49:04
    #4
    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar 9 yıldır eczanede çalışıyorum başka yere taşınmam gerekiyor ve eczane bana tazminat ödemem diyor bunun için nasıl bir yol izlemem lazım başına gelen oldu mu daha imza falan atmadık
    Taşındığın yer mevcut işine gidip gelemeyeceğin bir uzaklıkta ise tazminat hakkın vardır keyfi ye girmez
    ayrıca bir çok tazminata hak kazanabileceğin sebepler var mesela maaşın zamanında yatmıyosa veya aldığın ücretten sgk primin yatmıyosa bir çok daha sebep bulunabilir yani türkiyede hiç bir işveren bunları tam yapmaz bu nedenlede tazminat hakkı kazanmak çok kolay
  • 12-05-2020, 10:55:09
    #5
    kidem tazminatını alırsın 3600 prim gününü tamamladıysan
  • 12-05-2020, 10:58:40
    #6
    Siz kendi isteğinizle ayrılaçaksınız. İstifa edeceksiniz. Bu durumda tazminat hakkınız olmuyor.

    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar 9 yıldır eczanede çalışıyorum başka yere taşınmam gerekiyor ve eczane bana tazminat ödemem diyor bunun için nasıl bir yol izlemem lazım başına gelen oldu mu daha imza falan atmadık


    Sizin söylediğiniz eğer eczane taşınsaydı olabilirdi.Kişinin taşınması haklı bir fesh sebebi değildir.

    wemvise adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşındığın yer mevcut işine gidip gelemeyeceğin bir uzaklıkta ise tazminat hakkın vardır keyfi ye girmez
    ayrıca bir çok tazminata hak kazanabileceğin sebepler var mesela maaşın zamanında yatmıyosa veya aldığın ücretten sgk primin yatmıyosa bir çok daha sebep bulunabilir yani türkiyede hiç bir işveren bunları tam yapmaz bu nedenlede tazminat hakkı kazanmak çok kolay
  • 12-05-2020, 11:02:56
    #7
    10. yılınızı doldurduğunuzda tazminat hakkınız doğuyor. 1 yıl daha sabredin alın tazminatı ve çıkın
  • 12-05-2020, 11:03:32
    #8
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendi isteğinizle ayrılaçaksınız. İstifa edeceksiniz. Bu durumda tazminat hakkınız olmuyor.





    Sizin söylediğiniz eğer eczane taşınsaydı olabilirdi.Kişinin taşınması haklı bir fesh sebebi değildir.
    Haklısınız doğrusu sizin dediğiniz , ama dediğim gibi bir sürü haklı neden bulup işten tazminat almaya hak kazanılabilir mesai saati dışında işle alakalı atılan bir mesaj mesaj bile mobing sayılıp tazminat alınabilir.
  • 12-05-2020, 11:11:50
    #9
    arkadaşımınız dediği gibi 170 i arayıp bilgi almak tşkler bilgileriniz için