Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kendi isteğinizle ayrılaçaksınız. İstifa edeceksiniz. Bu durumda tazminat hakkınız olmuyor.





Sizin söylediğiniz eğer eczane taşınsaydı olabilirdi.Kişinin taşınması haklı bir fesh sebebi değildir.
Haklısınız doğrusu sizin dediğiniz , ama dediğim gibi bir sürü haklı neden bulup işten tazminat almaya hak kazanılabilir mesai saati dışında işle alakalı atılan bir mesaj mesaj bile mobing sayılıp tazminat alınabilir.