merhaba arkadaşlar 9 yıldır eczanede çalışıyorum başka yere taşınmam gerekiyor ve eczane bana tazminat ödemem diyor bunun için nasıl bir yol izlemem lazım başına gelen oldu mu daha imza falan atmadık