Siz kendi isteğinizle ayrılaçaksınız. İstifa edeceksiniz. Bu durumda tazminat hakkınız olmuyor.

Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar 9 yıldır eczanede çalışıyorum başka yere taşınmam gerekiyor ve eczane bana tazminat ödemem diyor bunun için nasıl bir yol izlemem lazım başına gelen oldu mu daha imza falan atmadık


Sizin söylediğiniz eğer eczane taşınsaydı olabilirdi.Kişinin taşınması haklı bir fesh sebebi değildir.

wemvise adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşındığın yer mevcut işine gidip gelemeyeceğin bir uzaklıkta ise tazminat hakkın vardır keyfi ye girmez
ayrıca bir çok tazminata hak kazanabileceğin sebepler var mesela maaşın zamanında yatmıyosa veya aldığın ücretten sgk primin yatmıyosa bir çok daha sebep bulunabilir yani türkiyede hiç bir işveren bunları tam yapmaz bu nedenlede tazminat hakkı kazanmak çok kolay