• 29-04-2020, 21:33:52
    #1
    Arkdaşlar merhaba
    Vergi mükellefi değilim kendi sitem satış yapmayı düşünüyorum satışlarım başarılı olursa şahıs şirketi kurmayı hedefliyorum acaba bu şekilde yaparsam bir problem olur mu?
  • 29-04-2020, 21:43:07
    #2
    Çok abartmadığınız sürece sorun olacağını sanmıyorum, instagramdan vergiisiz satış yapan bir sürü insan var sonuçta ama baktınız 3-5 ürün sattınız gidiyor piyasa hemen kurun şahıs firmanızı derim
  • 29-04-2020, 21:44:10
    #3
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok abartmadığınız sürece sorun olacağını sanmıyorum, instagramdan vergiisiz satış yapan bir sürü insan var sonuçta ama baktınız 3-5 ürün sattınız gidiyor piyasa hemen kurun şahıs firmanızı derim
    Ben de öyle düşünüyorum fakat sizler de sormak istedim teşekkür ederim
  • 29-04-2020, 21:44:19
    #4
    umutba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkdaşlar merhaba
    Vergi mükellefi değilim kendi sitem satış yapmayı düşünüyorum satışlarım başarılı olursa şahıs şirketi kurmayı hedefliyorum acaba bu şekilde yaparsam bir problem olur mu?
    Girişimcilerin en sık sorun yaşadığı nokta burası, sonucu belli olmayan projeye masraf yapıp kendilerini zarar sokmak istemiyorlar çokta haklılar bende bunların içerisindeyim.

    Girişimcilere şirket açmadan 3 aylık geçici belge ile bunun iznini vermeleri çok güzel olabilirdi ama yapmıyorlar, böyle teşvikler olmadığı sürece hep kaybedecekler.
  • 29-04-2020, 21:45:38
    #5
    umutba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de öyle düşünüyorum fakat sizler de sormak istedim teşekkür ederim
    Birde araştırın isterseniz ilk defa şahış şirketi kuracaklar için avantajlar falana vardı + olarak 30 yaş altı falan da avantajı olması lazım
  • 29-04-2020, 21:46:39
    #6
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde araştırın isterseniz ilk defa şahış şirketi kuracaklar için avantajlar falana vardı + olarak 30 yaş altı falan da avantajı olması lazım
    Aynen, bazı avantajları var fakat satış yapıp yapmıyıcağımı bilmeden açmak istemiyorum