Arkdaşlar merhaba
Vergi mükellefi değilim kendi sitem satış yapmayı düşünüyorum satışlarım başarılı olursa şahıs şirketi kurmayı hedefliyorum acaba bu şekilde yaparsam bir problem olur mu?
Kendi sitemde satış düşünüyorum.(Vergi)
5
●144
- 29-04-2020, 21:44:10Ben de öyle düşünüyorum fakat sizler de sormak istedim teşekkür ederimLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2020, 21:44:19Girişimcilerin en sık sorun yaşadığı nokta burası, sonucu belli olmayan projeye masraf yapıp kendilerini zarar sokmak istemiyorlar çokta haklılar bende bunların içerisindeyim.umutba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girişimcilere şirket açmadan 3 aylık geçici belge ile bunun iznini vermeleri çok güzel olabilirdi ama yapmıyorlar, böyle teşvikler olmadığı sürece hep kaybedecekler. - 29-04-2020, 21:45:38Birde araştırın isterseniz ilk defa şahış şirketi kuracaklar için avantajlar falana vardı + olarak 30 yaş altı falan da avantajı olması lazımumutba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2020, 21:46:39Aynen, bazı avantajları var fakat satış yapıp yapmıyıcağımı bilmeden açmak istemiyorumLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama baktınız 3-5 ürün sattınız gidiyor piyasa hemen kurun şahıs firmanızı derim