Arkdaşlar merhaba
Vergi mükellefi değilim kendi sitem satış yapmayı düşünüyorum satışlarım başarılı olursa şahıs şirketi kurmayı hedefliyorum acaba bu şekilde yaparsam bir problem olur mu?
Girişimcilerin en sık sorun yaşadığı nokta burası, sonucu belli olmayan projeye masraf yapıp kendilerini zarar sokmak istemiyorlar çokta haklılar bende bunların içerisindeyim.
Girişimcilere şirket açmadan 3 aylık geçici belge ile bunun iznini vermeleri çok güzel olabilirdi ama yapmıyorlar, böyle teşvikler olmadığı sürece hep kaybedecekler.