umutba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de öyle düşünüyorum fakat sizler de sormak istedim teşekkür ederim
Birde araştırın isterseniz ilk defa şahış şirketi kuracaklar için avantajlar falana vardı + olarak 30 yaş altı falan da avantajı olması lazım