Arkdaşlar merhaba
Vergi mükellefi değilim kendi sitem satış yapmayı düşünüyorum satışlarım başarılı olursa şahıs şirketi kurmayı hedefliyorum acaba bu şekilde yaparsam bir problem olur mu?