• 27-04-2020, 04:40:55
    #19
    Ben hamidiye kullanıyorum memnunum
  • 27-04-2020, 04:40:56
    #20
    Pınar
  • 27-04-2020, 04:41:21
    #21
    Eski bir su firmasında makine operatörü çalışanı olarak size tavsiyem evinize arıtma cihazı takmanızdır. Firmaları kötülemek istemem lakin o damacanları sadece size özel olarak imal edip evinize göndermiyorlar, o damacanayı siz temiz kullanırsınız ama sizden önceki kullanan nasıl kullandığını bilemezsiniz, firmaların afilli tanıtım reklamlarında gözükmez ama o damacanlar ne şartlarda temizlenipte dolum yapılıp size geliyor. Benim nacizane tavsiyem size arıtma cihazı alın daha sağlıklı olacaktır. 6 ayda bir filtrelerini çıkarıp varsa araba yıkama cihazınız onunla yıkayıp takip sonra devam edin.
  • 27-04-2020, 04:44:08
    #22
    ByRevenge53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski bir su firmasında makine operatörü çalışanı olarak size tavsiyem evinize arıtma cihazı takmanızdır. Firmaları kötülemek istemem lakin o damacanları sadece size özel olarak imal edip evinize göndermiyorlar, o damacanayı siz temiz kullanırsınız ama sizden önceki kullanan nasıl kullandığını bilemezsiniz, firmaların afilli tanıtım reklamlarında gözükmez ama o damacanlar ne şartlarda temizlenipte dolum yapılıp size geliyor. Benim nacizane tavsiyem size arıtma cihazı alın daha sağlıklı olacaktır. 6 ayda bir filtrelerini çıkarıp varsa araba yıkama cihazınız onunla yıkayıp takip sonra devam edin.
    bu gönderide bi kaç yorumda 14-15tl ye iadeli satıldığını gördüm. Bizim burada iadesiz damacana su marketlerde 12 TL 3 su bayiliğimiz olmasına rağmen bende arıtma cihazı kullanıyorum
  • 27-04-2020, 04:47:39
    #23
    Hamidiye 5 litrelikleri beğenmiştim içimi güzel taşıma işi yorduğu için artık damacana sipariş veriyorum onu da Fuska alıyorum.
  • 27-04-2020, 06:47:32
    #24
    Benim kullandığım ve önereceklerim;

    Kuzeyden Su, Pınar Su, Erikli Su, Hamidiye Su ve Munzur Su
  • 27-04-2020, 07:14:31
    #25
    Abant su hocam. Tavsiye ederim. Türkiye de satılan en temiz süsü kendisi. Çevre Bakanlığı'nda çalışan bir akrabamız 3 yıl önce bahsetmişti rapor vs. O günden beri başka almıyorum.
  • 27-04-2020, 18:21:50
    #26
    https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1127942016


    burdan bakabilirsiniz hocam sağlık bakanlığı raporu ak koyun kara koyun ortaya çıkmış
  • 28-04-2020, 00:42:04
    #27
    Çay için
    Buzdağı kullanıyorum.

    İçmek için
    Nestle Pure Life

    Güncel su analiz raporlarına aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
    Ama şuna dikkat edin Bazı Büyük Firmalar çeşitli sebeplerden bildirim yapmamakta bundan dolayı puanları -2000 / -3000 gözükür açıklamalara bakın.

    http://www.gidahareketi.org/su/
    https://docs.google.com/spreadsheets...BsCBQe-bk/edit