Çay için
Buzdağı kullanıyorum.
İçmek için
Nestle Pure Life
Güncel su analiz raporlarına aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
Ama şuna dikkat edin Bazı Büyük Firmalar çeşitli sebeplerden bildirim yapmamakta bundan dolayı puanları -2000 / -3000 gözükür açıklamalara bakın.
http://www.gidahareketi.org/su/ https://docs.google.com/spreadsheets...BsCBQe-bk/edit