Çay için
Buzdağı kullanıyorum.

İçmek için
Nestle Pure Life

Güncel su analiz raporlarına aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz.
Ama şuna dikkat edin Bazı Büyük Firmalar çeşitli sebeplerden bildirim yapmamakta bundan dolayı puanları -2000 / -3000 gözükür açıklamalara bakın.

http://www.gidahareketi.org/su/
https://docs.google.com/spreadsheets...BsCBQe-bk/edit