Eski bir su firmasında makine operatörü çalışanı olarak size tavsiyem evinize arıtma cihazı takmanızdır. Firmaları kötülemek istemem lakin o damacanları sadece size özel olarak imal edip evinize göndermiyorlar, o damacanayı siz temiz kullanırsınız ama sizden önceki kullanan nasıl kullandığını bilemezsiniz, firmaların afilli tanıtım reklamlarında gözükmez ama o damacanlar ne şartlarda temizlenipte dolum yapılıp size geliyor. Benim nacizane tavsiyem size arıtma cihazı alın daha sağlıklı olacaktır. 6 ayda bir filtrelerini çıkarıp varsa araba yıkama cihazınız onunla yıkayıp takip sonra devam edin.
bu gönderide bi kaç yorumda 14-15tl ye iadeli satıldığını gördüm. Bizim burada iadesiz damacana su marketlerde 12 TL

3 su bayiliğimiz olmasına rağmen bende arıtma cihazı kullanıyorum