• 27-04-2020, 04:25:40
    #1
    Merhaba arkadaşlar evde kullanıpta tadını beğendiniz temizliğinden emin olduğunuz ve bana önerebileceğiniz bir su markası var mı? Daha önce Getir den Kuzeyden su siparişi verdim fena değil gibiydi. Damacanalarının BPA sız olması da ekstra olarak hoşuma gitti.
  • 27-04-2020, 04:26:21
    #2
    getirden kuzeyden güzel
  • 27-04-2020, 04:26:55
    #3
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    getirden kuzeyden güzel

    Kaç para üstad
  • 27-04-2020, 04:27:41
    #4
    tabikide Türkiyede 7 yıldır birinci seçilen BUZDAĞI'nı öneririm.
    El değmeden paketlenir, İller arası taşınırken araç komple dezenfekte edilir, içimi çok iyi olan bi sudur. Bulabilirseniz 750 cam şişesini alın damacadan doldurun doldurun için hocam.
  • 27-04-2020, 04:27:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bulabilirsen Munzur su
  • 27-04-2020, 04:28:04
    #6
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar evde kullanıpta tadını beğendiniz temizliğinden emin olduğunuz ve bana önerebileceğiniz bir su markası var mı? Daha önce Getir den Kuzeyden su siparişi verdim fena değil gibiydi. Damacanalarının BPA sız olması da ekstra olarak hoşuma gitti.
    Saka Su
  • 27-04-2020, 04:28:16
    #7
    Biz Hisar Su'nun satışını yapıyoruz, sattığımız için değil tadını beğendiğim için söylüyorum.İçimi kolay, tadı güzeldir. Bizzat fabrikasına gittim temizlikten yana sorununuz olmasın.Önceki satışını yaptığımız su markasında fiyat arttırınca giden müşteriler oluyordu. Hisar satınca giden olmuyor , giden de geri geliyor
  • 27-04-2020, 04:28:44
    #8
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç para üstad
    Bu şekilde

  • 27-04-2020, 04:28:50
    #9
    Çobanpınar bardak su