Merhaba arkadaşlar evde kullanıpta tadını beğendiniz temizliğinden emin olduğunuz ve bana önerebileceğiniz bir su markası var mı? Daha önce Getir den Kuzeyden su siparişi verdim fena değil gibiydi. Damacanalarının BPA sız olması da ekstra olarak hoşuma gitti.