Merhabalar;
İnternette Minecraft Siteleri için araştırmaya girmiştim. LeaderOs diye bir yazılım buldum.
Discord sunucularında Vergi levhasını sorduğumda shopier üzerinden ödemeyi aldıklarını ve gerek olmadığını söylediler. Ayrıca Discord sunucusunda 100 müşteriye hediye veriliyordu. Bir üye 100. müşteri olmuş. Yani en az 100 adet satışı yapılmış.
Vergi levhası gerekmiyor mu ? Bana gerekiyor gibi geldi.
Bilgisi olanlar yorum yazarsa çok mutlu olurum.
Saygılarımla.
İyi forumlar.
LeaderOs Vergisiz Satış
14
●1.130
- 26-04-2020, 19:14:08
- 26-04-2020, 19:20:45Her satışta kdv ödenmesi gerekiyor. İster 1 satış ister 1000satış.
Her ay bankaya shopierden para yatınca devlet sorun çıkartmıycak mıteknori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-04-2020, 19:24:39küçük tutarların takibini yapmazlar. yıllık belli bir oranın üstünde giriş olmuşsa hesaplar incelemeye alınır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2020, 19:32:10Emin misiniz? Küçük satışlar yapılabilir mi ? Benim tahminime göre tekrarlanan ve aynı hizmet satışı için vergi levhası gerekiyor.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2020, 19:36:12sattığınız her ürün için vergi ödemeniz gerekiyor. bunun için mükellef olmalısınız ama ben 20000 vb rakam için (yıllık hesaplara giren toplam tutar) vergi memurlarının işlem yaptığını duymadım, görmedim. Çağırırlarsa da cezanız neyse ödersiniz.Emirhan1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2020, 19:43:21Bende bu şekilde biliyordum. Sadece elde olan eşyaları 2. el olarak satabiliriz diye biliyorum. Emin değilim.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle