Merhabalar;
İnternette Minecraft Siteleri için araştırmaya girmiştim. LeaderOs diye bir yazılım buldum.
Discord sunucularında Vergi levhasını sorduğumda shopier üzerinden ödemeyi aldıklarını ve gerek olmadığını söylediler. Ayrıca Discord sunucusunda 100 müşteriye hediye veriliyordu. Bir üye 100. müşteri olmuş. Yani en az 100 adet satışı yapılmış.
Vergi levhası gerekmiyor mu ? Bana gerekiyor gibi geldi.
Bilgisi olanlar yorum yazarsa çok mutlu olurum.
Saygılarımla.
İyi forumlar.