Her satışta kdv ödenmesi gerekiyor. İster 1 satış ister 1000satış.
Shopier yıllık 30.000 TL kazanca kadar Vergi levhası vb. bilgiler istemiyor.
Yani LeaderOs panelinde Shopier entegresi varsa kullanabilirsiniz.
Her ay bankaya shopierden para yatınca devlet sorun çıkartmıycak mı