Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her satışta kdv ödenmesi gerekiyor. İster 1 satış ister 1000satış.




Her ay bankaya shopierden para yatınca devlet sorun çıkartmıycak mı
küçük tutarların takibini yapmazlar. yıllık belli bir oranın üstünde giriş olmuşsa hesaplar incelemeye alınır.