• 25-04-2020, 02:07:46
    #1
    Boş vakti olanlar imzamdaki sitede bulunan hesaplama araçlarını kullanabilir mi ? Amacım hesaplama sonuçlarında oluşabilecek hataları görebilmek ve tasarımsal fikirlerinizi edinebilmek. Vaktini ayıran herkese şimdiden teşekkür ederim
  • 25-04-2020, 02:09:15
    #2
    Kullandık ☺
  • 25-04-2020, 02:11:18
    #3
    Güvenli şifre oluşturma kısmı geliştirilebilir bana oluşturduğu güvenli şifre
  • 25-04-2020, 02:12:52
    #4
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş vakti olanlar imzamdaki sitede bulunan hesaplama araçlarını kullanabilir mi ? Amacım hesaplama sonuçlarında oluşabilecek hataları görebilmek ve tasarımsal fikirlerinizi edinebilmek. Vaktini ayıran herkese şimdiden teşekkür ederim
    kdv hesapladım problem yok doğru sonuç veriyor, size şu şekilde bir tavsiye vereyim belki işinize yarayabilir.

    örneğin ben 100₺'nin %18 kdv'sini hesapladım. hesapladığım işlemi sql'a kayıt ettirebilme imkanınız varsa google'da hem çok indexiniz olur hemde 100₺nin %18 kdvsi diye aratmalarda üste çıkabilirsiniz.

    her sonuç mysql'a kayıt edilip, ayrı bir sayfa gibi gözükebilir.

    forumda bu işi yapabilecek insanlar vardır. başarılar
  • 25-04-2020, 02:13:02
    #5
    Kullanıldı
  • 25-04-2020, 02:13:09
    #6
    Hocam nacizane tavsiyem ui userfriendly degil. r10 dan girin diye yazmasaniz tiklamamla cikmam bir olurdur acik konusayim. Sadece guvenli sifre olusturucuya baktim. 2 adimda gidebiliyoruz. ilk adim icin sayfanin ortasina kadar inmek gerekiyor. Bu kisim icin uzulerek soyluyorumki vasat
  • 25-04-2020, 02:13:33
    #7
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenli şifre oluşturma kısmı geliştirilebilir bana oluşturduğu güvenli şifre
    Arada bir 4 haneli oluşturuyor. Onu çözemedim bir türlü ama uğraşacağım. Bu hatadan dolayı minimum 8 haneli oluşturun diye uyarı mesajı verdim en azından sorun düzeltilene kadar kullananlar görsün diye.
  • 25-04-2020, 02:14:29
    #8
    sayfaların 3/2 si text den oluşuyor ve en üstte, hesaplamayı en üste koyup bilgi kısmını alta koysan daha iyi olmaz mı hocam
  • 25-04-2020, 02:14:42
    #9
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nacizane tavsiyem ui userfriendly degil. r10 dan girin diye yazmasaniz tiklamamla cikmam bir olurdur acik konusayim. Sadece guvenli sifre olusturucuya baktim. 2 adimda gidebiliyoruz. ilk adim icin sayfanin ortasina kadar inmek gerekiyor. Bu kisim icin uzulerek soyluyorumki vasat
    Adsense onayı alabilmek için uzun makale ekledim onaydan sonra makaleler kalkacak zaten.



    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfaların 3/2 si text den oluşuyor ve en üstte, hesaplamayı en üste koyup bilgi kısmını alta koysan daha iyi olmaz mı hocam
    Adsense için makale ekledim onaydan sonra kaldırıcam ama dediğiniz gibi makale aşağıya alınabilir 👍🏻