Hocam nacizane tavsiyem ui userfriendly degil. r10 dan girin diye yazmasaniz tiklamamla cikmam bir olurdur acik konusayim. Sadece guvenli sifre olusturucuya baktim. 2 adimda gidebiliyoruz. ilk adim icin sayfanin ortasina kadar inmek gerekiyor. Bu kisim icin uzulerek soyluyorumki vasat