Hocam nacizane tavsiyem ui userfriendly degil. r10 dan girin diye yazmasaniz tiklamamla cikmam bir olurdur acik konusayim. Sadece guvenli sifre olusturucuya baktim. 2 adimda gidebiliyoruz. ilk adim icin sayfanin ortasina kadar inmek gerekiyor. Bu kisim icin uzulerek soyluyorumki vasat
Adsense onayı alabilmek için uzun makale ekledim onaydan sonra makaleler kalkacak zaten.
sayfaların 3/2 si text den oluşuyor ve en üstte, hesaplamayı en üste koyup bilgi kısmını alta koysan daha iyi olmaz mı hocam
Adsense için makale ekledim onaydan sonra kaldırıcam ama dediğiniz gibi makale aşağıya alınabilir 👍🏻