Boş vakti olanlar imzamdaki sitede bulunan hesaplama araçlarını kullanabilir mi ? Amacım hesaplama sonuçlarında oluşabilecek hataları görebilmek ve tasarımsal fikirlerinizi edinebilmek. Vaktini ayıran herkese şimdiden teşekkür ederim
kdv hesapladım problem yok doğru sonuç veriyor, size şu şekilde bir tavsiye vereyim belki işinize yarayabilir.
örneğin ben 100₺'nin %18 kdv'sini hesapladım. hesapladığım işlemi sql'a kayıt ettirebilme imkanınız varsa google'da hem çok indexiniz olur hemde 100₺nin %18 kdvsi diye aratmalarda üste çıkabilirsiniz.
her sonuç mysql'a kayıt edilip, ayrı bir sayfa gibi gözükebilir.
forumda bu işi yapabilecek insanlar vardır. başarılar