• 21-04-2020, 21:04:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar aranızda kullanan varmı güvenlimidir memnunmusunuz paylaşabilirisiniz
  • 21-04-2020, 21:06:07
    #2
    Bende merak ediyorum.
  • 21-04-2020, 21:06:32
    #3
    aynen bende merak ediyorum.
  • 21-04-2020, 21:12:18
    #4
    aynı paraya dişardan bir muhasebeci tutup işlerinizi rahat halledebilirsiniz neden kendinize fantezi yaratiyorsunuz ki
  • 21-04-2020, 21:12:30
    #5
    Biz kurduk iyiler yani pek fazla çalışamadan kapatıp normal muhasebeye geçmemiz gerekti ama tüm işlemleri çok hızlı şekilde yaptık. Hiçbir sıkıntı görmedik.
    Şuan tekrar dönmek istiyorum mesela.



    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı paraya dişardan bir muhasebeci tutup işlerinizi rahat halledebilirsiniz neden kendinize fantezi yaratiyorsunuz ki
    Aynı paraya malesef dışardan bulunmuyor..
  • 21-04-2020, 21:13:52
    #6
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı paraya dişardan bir muhasebeci tutup işlerinizi rahat halledebilirsiniz neden kendinize fantezi yaratiyorsunuz ki
    Aynı paraya bulunmuyor biraz araştırdım
  • 21-04-2020, 21:14:59
    #7
    ben kullanıyorum, iyi ve güvenilirler, fiyat için bişey diyemem, dışardan fiyat almadım

    aylık sanal ofis dahil 330 küsür ödeme yapıyorum

    ayrıca e-imza 6 ay karşılıyorlar sadece, sonrasında yenilemeniz gerekiyor, 220 tl de e-imza için ödedim 1 yıllık
  • 21-04-2020, 21:15:44
    #8
    aylık 225 ₺ değilmi mukellef.co ?

    ben 200 ₺ ödüyorum muhasebecime https://www.r10.net/off-topic/230625...k-gerekir.html
  • 21-04-2020, 21:17:42
    #9
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kurduk iyiler yani pek fazla çalışamadan kapatıp normal muhasebeye geçmemiz gerekti ama tüm işlemleri çok hızlı şekilde yaptık. Hiçbir sıkıntı görmedik.
    Şuan tekrar dönmek istiyorum mesela.




    Aynı paraya malesef dışardan bulunmuyor..
    Madem çok memnundunuz neden bıraktınız merak ettim