• 21-04-2020, 21:18:13
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık 225 ₺ değilmi mukellef.co ?

    ben 200 ₺ ödüyorum muhasebecime https://www.r10.net/off-topic/230625...k-gerekir.html
    sanal ofis dahil demiş arkadas🙂
  • 21-04-2020, 21:20:54
    #11
    Arama kısmını kullansanız o kadar çok konusu var ki
  • 21-04-2020, 21:22:27
    #12
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arama kısmını kullansanız o kadar çok konusu var ki
    Biraz eski konular
    şuan güncel durumu merak ettim ondan konu açtım
  • 21-04-2020, 21:27:10
    #13
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem çok memnundunuz neden bıraktınız merak ettim
    Babamın şirketinin alt kuruluşu yaptım işimi.
  • 21-04-2020, 21:31:24
    #14
    ENA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 150 ödüyorum muhasebeye fatura olarak e-arşiv kullanıyorum. Muhasebecim gayet iyi
    150 nasıl oluyor acaba
  • 21-04-2020, 21:32:52
    #15
    ENA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 150 ödüyorum muhasebeye fatura olarak e-arşiv kullanıyorum. Muhasebecim gayet iyi
    e-arsiv için br ücret veya masraf? e-fatura, e-arsiv ve e-arsiv konularına oldukça yabancıyım.
  • 21-04-2020, 21:37:33
    #16
    ENA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dilerseniz muhasebecim ile çalışabilirsiniz istanbul da avrupa yakasindaysanız. Açılış için noter ito giderleri dışında ücret talep etmez isteyen olursa bana ulaşabilir




    Hocam fazla fatura kesmiyor ve e ticaret entegrasyon istemiyorsanız e arşiv ücretsizdir.
    Teşekkürler şuan maalesef İstanbul’da değilim