Hocam dilerseniz muhasebecim ile çalışabilirsiniz istanbul da avrupa yakasindaysanız. Açılış için noter ito giderleri dışında ücret talep etmez isteyen olursa bana ulaşabilir
Hocam fazla fatura kesmiyor ve e ticaret entegrasyon istemiyorsanız e arşiv ücretsizdir.
Teşekkürler şuan maalesef İstanbulda değilim