ENA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 150 ödüyorum muhasebeye fatura olarak e-arşiv kullanıyorum. Muhasebecim gayet iyi
e-arsiv için br ücret veya masraf? e-fatura, e-arsiv ve e-arsiv konularına oldukça yabancıyım.