gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kurduk iyiler yani pek fazla çalışamadan kapatıp normal muhasebeye geçmemiz gerekti ama tüm işlemleri çok hızlı şekilde yaptık. Hiçbir sıkıntı görmedik.
Şuan tekrar dönmek istiyorum mesela.




Aynı paraya malesef dışardan bulunmuyor..
Madem çok memnundunuz neden bıraktınız merak ettim