Biz kurduk iyiler yani pek fazla çalışamadan kapatıp normal muhasebeye geçmemiz gerekti ama tüm işlemleri çok hızlı şekilde yaptık. Hiçbir sıkıntı görmedik.
Şuan tekrar dönmek istiyorum mesela.
aynı paraya dişardan bir muhasebeci tutup işlerinizi rahat halledebilirsiniz neden kendinize fantezi yaratiyorsunuz ki
Aynı paraya malesef dışardan bulunmuyor..