• 16-04-2020, 10:07:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dün gece onay için kimliğimi gönderdim ve bugün hesabımı kapatmışlar sipariş geçip onay bekliyorum gelen mail şu şekilde


    After reviewing your updated customer information, we have decided to deactivate your account because of some concerns we have regarding this information. Therefore, we have cancelled all your existing products and orders with us.


    Ne yapmam gerekiyor şu aşamada ?
  • 16-04-2020, 10:11:06
    #2
    hetzner neden hesabı kapatıyor anlamadım
  • 16-04-2020, 10:12:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hetzner neden hesabı kapatıyor anlamadım
    Onu bende anlayamadım halbuki kimlik tamamen açık gönderdim yani tcsi felan herşeyi Acıkti
  • 16-04-2020, 10:13:49
    #4
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bende anlayamadım halbuki kimlik tamamen açık gönderdim yani tcsi felan herşeyi Acıkti
    yeni hesap açarkenmi yoksa hali hazırda olan hesabınızamı kimlik istediler şuan bendede makine var orda benimde göndermem gerekiyormu
  • 16-04-2020, 10:14:12
    #5
    Eski kimlik mi gönderdiniz ? Yıllardır kullanıyorum ben.

    HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-04-2020, 10:17:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni hesap açarkenmi yoksa hali hazırda olan hesabınızamı kimlik istediler şuan bendede makine var orda benimde göndermem gerekiyormu
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski kimlik mi gönderdiniz ? Yıllardır kullanıyorum ben.

    HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Yeni hesap açarken kart bilgileri vs girdim ilk sipariş olduğundan kimlik istedi bende önlü arkalı fotoğrafını yükledim onay asamasi bekliyordum dün geceden beri az önce yukarıda ki mail geldi ve hesabım kapandı açılmadan ilk kez ben mi yaşıyorum bunu acaba ne yapmam gerektiğine dair mail attım cevap bekliyorum
    Ve kimlik yeni hocam
  • 16-04-2020, 10:20:02
    #7
    eski kimlik gönderdiyseniz olmuştur yeni kimlik göndermeniz gerekli ayrıca bilgilere bakmıyorlar onlar için önemli olan görünüş
  • 16-04-2020, 10:20:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    t4kipci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski kimlik gönderdiyseniz olmuştur yeni kimlik göndermeniz gerekli ayrıca bilgilere bakmıyorlar onlar için önemli olan görünüş
    Yeni kimlik hocam



    Tanımladığım kart sanal karttı ve benim değil aile bireylerinden başkasına aitti ama sonuçta soyadı felan aynı bunu göz önünde bulundururlar diye düşündüm birde sorun olmayacağını söylemişti forumdan devamlı kullanan bir arkadaş
  • 16-04-2020, 10:30:25
    #9
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni kimlik hocam




    Tanımladığım kart sanal karttı ve benim değil aile bireylerinden başkasına aitti ama sonuçta soyadı felan aynı bunu göz önünde bulundururlar diye düşündüm birde sorun olmayacağını söylemişti forumdan devamlı kullanan bir arkadaş
    Bu adamlar sürekli 14 gün beleş muhabbetini türkler çok kullandığından muhtemelen en ufak şeyden onay vermiyor.Benim hesabım baya eski.Yıllardır alım yapar faturamı düzenli öderim.Hatta 14 gün dolmadan çıkan faturayı ödeyip 14 gün dolmadan iptal edince geri iadeyi 3 günde de yaparlar.

    Siz kendinize ait kimlik,fatura ve kart ile başvuru yapsaydınız onay alırdınız.1 kere daha şansınızı deneyin.

    Not: Netcup.de ben onay alamamıştım adamlar tutturdu almanca çevrilmiş yazılı kimlik belgesi isteriz diye.Kıllık her yerde.

    HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi