Merhaba dün gece onay için kimliğimi gönderdim ve bugün hesabımı kapatmışlar sipariş geçip onay bekliyorum gelen mail şu şekilde
After reviewing your updated customer information, we have decided to deactivate your account because of some concerns we have regarding this information. Therefore, we have cancelled all your existing products and orders with us.
Ne yapmam gerekiyor şu aşamada ?
Hetzner hesap kapanması
19
●789
- 16-04-2020, 10:12:05Üyeliği durdurulduOnu bende anlayamadım halbuki kimlik tamamen açık gönderdim yani tcsi felan herşeyi Acıktimuraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2020, 10:13:49yeni hesap açarkenmi yoksa hali hazırda olan hesabınızamı kimlik istediler şuan bendede makine var orda benimde göndermem gerekiyormuXantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2020, 10:17:47Üyeliği durduruldumuraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYeni hesap açarken kart bilgileri vs girdim ilk sipariş olduğundan kimlik istedi bende önlü arkalı fotoğrafını yükledim onay asamasi bekliyordum dün geceden beri az önce yukarıda ki mail geldi ve hesabım kapandı açılmadan ilk kez ben mi yaşıyorum bunu acaba ne yapmam gerektiğine dair mail attım cevap bekliyorumertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve kimlik yeni hocam - 16-04-2020, 10:20:25Üyeliği durdurulduYeni kimlik hocamt4kipci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanımladığım kart sanal karttı ve benim değil aile bireylerinden başkasına aitti ama sonuçta soyadı felan aynı bunu göz önünde bulundururlar diye düşündüm birde sorun olmayacağını söylemişti forumdan devamlı kullanan bir arkadaş - 16-04-2020, 10:30:25Bu adamlar sürekli 14 gün beleş muhabbetini türkler çok kullandığından muhtemelen en ufak şeyden onay vermiyor.Benim hesabım baya eski.Yıllardır alım yapar faturamı düzenli öderim.Hatta 14 gün dolmadan çıkan faturayı ödeyip 14 gün dolmadan iptal edince geri iadeyi 3 günde de yaparlar.XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kendinize ait kimlik,fatura ve kart ile başvuru yapsaydınız onay alırdınız.1 kere daha şansınızı deneyin.
Not: Netcup.de ben onay alamamıştım adamlar tutturdu almanca çevrilmiş yazılı kimlik belgesi isteriz diye.Kıllık her yerde.
HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi