muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni hesap açarkenmi yoksa hali hazırda olan hesabınızamı kimlik istediler şuan bendede makine var orda benimde göndermem gerekiyormu
ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski kimlik mi gönderdiniz ? Yıllardır kullanıyorum ben.

HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni hesap açarken kart bilgileri vs girdim ilk sipariş olduğundan kimlik istedi bende önlü arkalı fotoğrafını yükledim onay asamasi bekliyordum dün geceden beri az önce yukarıda ki mail geldi ve hesabım kapandı açılmadan ilk kez ben mi yaşıyorum bunu acaba ne yapmam gerektiğine dair mail attım cevap bekliyorum
Ve kimlik yeni hocam