Yeni kimlik hocam
Tanımladığım kart sanal karttı ve benim değil aile bireylerinden başkasına aitti ama sonuçta soyadı felan aynı bunu göz önünde bulundururlar diye düşündüm birde sorun olmayacağını söylemişti forumdan devamlı kullanan bir arkadaş
Bu adamlar sürekli 14 gün beleş muhabbetini türkler çok kullandığından muhtemelen en ufak şeyden onay vermiyor.Benim hesabım baya eski.Yıllardır alım yapar faturamı düzenli öderim.Hatta 14 gün dolmadan çıkan faturayı ödeyip 14 gün dolmadan iptal edince geri iadeyi 3 günde de yaparlar.
Siz kendinize ait kimlik,fatura ve kart ile başvuru yapsaydınız onay alırdınız.1 kere daha şansınızı deneyin.
Not: Netcup.de ben onay alamamıştım adamlar tutturdu almanca çevrilmiş yazılı kimlik belgesi isteriz diye.Kıllık her yerde.
HRY-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi